Angående dammallergi och en vacker människa.

Vill du ha dammallergi? Då är du hjärtligt välkommen in i mitt rum! Jag har börjat plockat undan grejer (läs:kläder) nu så det börjar återigen anta formen av ett rum. Återstår och se när det blir dammsuget och skurat. Jag hatar verkligen o städa. boring, boring.
      En sak som inte var så boring var att jag bara jobbade 5 timmar idag. 9-14, värsta bra tiden nu när det är så underbart fint väder! Så när jag kom hem tog jag en lätt löptur (läs: tjockislunk) och tog svängen förbi simhallen och styrketränade ett tag. Det var riktigt skönt! När jag kom hem vare pappa som stod för maten, gott som alltid! Därefter bar det av hem till Sandra där jag, Johanna, Annfi och sandra skulle planera inför avslutning och kick-off fest med damlaget! Med andra ord, vi är festkommitéen! Och vilken kommité sen. Kan ju inte bli annat än lyckat. eller? ;) 
      Helen. Idag var det en kille inne på jobbet som jag vet att du skulle ha smält totalt för (det gjorde jag). Det var en ny säljare som verkligen var vacker. Han var inte söt, inte snygg o inte gullig. Honom kunde man bara beskriva som vacker. Ganska lång, vemodiga bruna valpögon, mörkt hår och ett vackert ansikte. Att lägga på detta såg han vältränad ut och väldigt trevlig! Ja, tack!
    
     That's it for today! Ciao :)

Kommentarer
Postat av: HJ!

Åh!!!!! Gav du honom mitt elefonnummer? Fick du hans? hm Säg till nästa gång han kommer å ska sälja för då dyker jag upp!

2008-04-24 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0