Ännu en pinsam scen i Sagan Om Andrea.

Alltså, jag är en sån person som trycker på knappar det står "rör ej!" Även om jag kanske inte alltid trycker så kliar det enormt i mina fingrar. Jag är en sån person som bara måste kolla var det finns på andra sidan dörren om den står på glänt. Är det med ett trasigt lås så måste jag ännu mer! Även om jag vet att jag kanske inte borde gå in där. Snarare definitivt om jag inte borde gå in där. En sådan händelse var det idag på jobbet. Jag skulle upp på våran vind för o hämta några saker (som jag inte hittade) men istället begav jag mig ut på upptäcksfärd. Jag skulle gå ut från vinden när jag såg att dörren mittemot mig hade ett trasigt lås och dörren stod på glänt. Spännande värre. så jag smög mig in och kikade lite försiktigt. (Det var trapphuset i de tomma husen bakom Wayne´s som jag var och knallade runt.) Sen skedde det som man bara ser på film, jag har kikat runt i en nästan övergiven lägenhet och vänder för o gå ut igen och när jag kommer runt hörnet för o gå ut genom dörren igen så håller jag på och krocka med snyggingen på Jack and Jones butiken brevid naturkompaniet. Jag skrek rätt ut och han höll på o snubbla ut i trapphuset igen! haha, pinsamt värre. jag försökte snubblande förklara var jag gjorde där men jag hade inte hämtat mig från chocken så det blev mest osammanhängande läten. han mest skrattade, jag vet inte riktigt om det var hysteriskt skratt för att han också blev rädd eller om han skrattade åt mig. Troligen en blandning. Hursomhelst han skulle hämta något av deras saker uppe där och jag gick ner igen och därmed var min upptäcksfärd över. Väl nere i butiken laddade jag och Jörgen med kaffe, choklad och coca-cola. bra?
     Matchen gick inte så bra. Men innehöll ändå några ljuspunkter, men dejeiska ögon sett.
     Lilla-vm imorgon. en av tre dagar avklarade sen äre öveeeer. För den här gången.

Ibbe och Speedy tar över rådhuscafeét, 11 april 08 är snart slut, alla modebloggars grepp om världen håller på och lossnar, USAdollar sjunker ytterligare, jag är trött och hatar o tvätta. Let's call it the day.

PuDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0