asap pleace!

     Att växa upp. Att växa upp. Bli vuxen. Ta ansvar. Ta ansvar. asap. Nej, det får vänta. Det låter så brutalt tråkigt. Att växa upp, gäsp!! Jag kanske inte har lust o bli vuxen. Jag är 19, jag har tänkt o vara ovuxen ett bra tag till. Jag vill sova halva dagen vara ute hela natten. Vägra städa, vägra tvätta. Det är jag och Peter Pan :) Men jag och Mikael, som jag jobbar med i simhallen, konstaterade idag att man behöver inte bete sig som en vuxen jämt o ständigt bara för att man är 41. För att avrunda samtalet inledde vi ett långdraget, oavslutat snöbollskrig. Jag ska vinna.
     Igår var jag chaffis åt malin, anna o johanna. Jag pallade inte o gå ut själv. Så när mina vänner var ute o parta var jag hemma hos malin och sov :) Var gött. Fast jag var lite lätt illamående. BUgger.
     Förutom o jobbat idag har jag inte uträttat någonting. Jag kom hem o käka var lite social mot min familj, härjade lite med brosan. Jag vann! Sen la jag mig i sängen och var ej kontaktbar i tre timmar. Därav bloggar jag nu. Det var oerhört skönt o sova och jag kommer ångra det bittert sedan när jag ska försöka sova. Såg förövrigt 2/3 av flightplan. Rätt bra. Herregud vilken osammanhängande blogg det blev idag. Kanske är jag trött ändå? För o röra till det lite med så slänger jag in lite musiktips.

Just nu lyssnar jag mest på:
Jamie T - If you got the money
Lazee - Rock Away 
Rolling Stones - Beast of Burden
Freddie Mercury - In my defence
Travis - why does it always rain on me?
Queen - Who Wants To Live Forever?
Sonata Arctica - Dont say a word
Avrundar nu dagen med The Beatles - Let it be. En alldeles lagom somna till låt.

Jeez. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Sara

Jamie T - If you got the money
Travis - why does it always rain on me?
The Beatles - Let it be

2008-04-07 @ 14:35:36
URL: http://mangsbos.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag visar dig gärna Star Wars. Det är 6 filmer á ca 2 timmar styck. Det blir ett fint maraton :D Sov gott!

2008-04-07 @ 23:26:56
URL: http://jop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0