Cars dont talk back.

Idag är det 11dagar kvar till jag o Stajna åker till Salo. 26 dagar kvar tills jag och mina underbara arbetskamrater på Nk drar till Glasskogen, och 33 ynka dagar kvar tills jag och Anna tar ett stort litet varv kring europa! Härligt.
     Jag är helt slut efter en helhelg i simhallen. Mamma fyller 48 idag så när jag och rooni kom hem från simhallen så var det kälknöl (tjälknöl?) och potatisgratäng som stod på menyn. GOTT! Innan maten var det lite prestentöppning. Jag råkade ut för paltkoma och ville absolut sova efter maten och sov närmare 3h. Är så trött nu så jag ska alldeles strax sova igen. Har lite sömn och ta igen. Ibland blir det ju lite sena kvällar.

     Jag har fem saker som jag vill att alla ska ta sig lite tid o fundera över och svara på:

Något jag skulle vilja men inte kan:

I mitt nästa liv skulle jag vilja bli:

Något alla borde prova på:

Fem saker jag skulle ta med mig till månen:

Och, vilka fördelar finns det med att lande ett jumbojet upp och ner?


Jag ska ha ett kort muntligt föredrag om det nästa helg, 3-5 min. Och så här svarade jag.

Flyga

Delfin

Galoppera galet snabbt i skogen

En vän, kamera, snowboard, queen-dvd och choklad.

Man sliter inte ut gummit.


Sleeping time. på återskrivande.

Kommentarer
Postat av: Johanna

måste man? :p

2008-04-20 @ 23:55:35
URL: http://jop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0