Chokladtårta! JA TACK!

Som de flest av mina nära och kära vet är chokladfrosseri en utav mina absoluta kvaliteér. frosseri är min passion som stina skulle ha sagt! Jag är grym på o äta. Tyvärr. Sitter är och halvsover nu, är så trött så trött, så jag ska sova villken sekund som helst. Har jobbat på nk 8 - 17 ,sen bussen hem, käka och iväg o träna. skärpning på den fysiska-statusen-fronten ska ske nu inom den närmaste framtiden.
     Satt och funderade på om jag hade något kul o berätta eller något som kunde vara till allmänt intresse men jag kommer inte på ¨något så jag går och lägger mig istället :)

 Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: HJ

Tyvärr! så var inte fallet. :/ jag måste som sagt, vänta ett par år. Puss!

2008-04-05 @ 23:29:50
URL: http://hejoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0