enormt otillfredsställande känsla.

det här känslan jag har haft ikväll. Känslan att vara fast i ett hamsterhjul, känslan att inte komma någonstands. Trots att jag har en väldigt omväxlande livssituation just nu, men jobb och allt annat privat. Det är nåt som inte stämmer, nåt som inte är där. Bugger. JObbade dubbelpass idag. JObbar heldag imorgon, DMfinal på kvällen, lilla-vm hela helgen. Sen kommer det vara en betydligt mycket gladare Andrea som skriver här till veckan. Då är det nämligen slut på handbollssäsongen. Och som det alltid känns i slutet av säsongen så ska det bli enomt skönt. Och man ska akta sig för människor som pratar om sig själva i tredje person. Jag ska få tillbaka närmare 6000 på skatteåterbäringen också!! JA TACK ;) Blir alldeles lagomt o få det när jag kommer hem från eurotrippen och är totalpank. Det är föressten något som jag längtar till mer och mer för varje dag som går. 
     Idag gjorde jag och ronja guldbojen. Jag förbättrade min tid med nästan en min. rätt nöjd. men det jag inte är nöjd med är att ronja slog mig med 3 sek. Bugger. 
     0600 ska vi upp och simma 1km. Därav sängen nu. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0