Ett utav de konstigaste dygnen i mitt liv.

Men det va ganska kul :)
     Lördagen började med att jag lånade Annas bil till jobbet för att jag skulle hinna hem och kolla på herrarna när de spelade mot Borås i div. 2 kvalet. Men iallafall, tillbaka till bilredan till Karlstad. Man kan säga att den innehöll en hel del som jag inte räknat med. Till och börja med insåg jag när jag kom ut på road 62 att det nästan var slut på bensin. GDI. Aja, men jag klara mig väl till forshaga, och som var väl gjorde jag ju det. Efter o ha tankad begav jag mig ut i lördags-morgon-ruset i forshaga. Det gick fint. Men sedan när jag återigen skulle köra ut på 62an och precis fått upp farten så kliverdet ut en VARG i vägen, jag tvärnitade och en antagligen förskräckt varg speedade på ytterligare. Det hela gick bra eftersom den inte var så nära som jag trott från början. När jag stod still så var det kanske 15-20 meter kvar till il Wolfo.
      Och ja, det var en varg, nej det var inte en räv och nej det var inte en hund! Den sprang först över vägen och sprang sedan längs med vägen på andra sidan så jag såg den rätt länge. Jag hade aldrig sett en vild varg innan, så det var lite coolt. Men jag tyckte synd om den, den ville nog inte vara där egentligen. Men det gick bra för alla parter iallafall. Jag hade ganska hög puls efter det. 
      Sen skulle jag ju till nk o jobba, gick rätt bra. Men det var ändå en konstig jobbdag på något sätt. sen körde jag lite fortare än man borde och kom precis till matchen kl 16. SPÄNNANDE!! haha, det är en bra match med bra tryck när publiken är svettig ;) HKB spelade grymt bra förutom de sista 10 där de gjorde endast ett mål. Sen bar det av hemåt där det bjöds på mat. Sen vare in i duschen och sen på med mina business-woman kläder. haha. Feting förfest hos anna råkade det bli. Var riktigt kul. Sen, efter vissa fördröjningar drog vi in till nöjes, men det var sådär så vi köpte mat och åkte hem igen efter kanske 1 o 1/2 timme. Otippad chaufför hem måste jag säga. Sen, hur många gånger har jag skrivit sen egentligen? Upprepningar och svordomar tyder på dåligt ordföråd. Anyway, vi (jag anna och johanna) åkte hem till adrian där det var en utlovad efterfest. Timmarna gick fort hemma hos honom och efter diverce komplicerade situationer gick vi därifrån runt 5 nånting. Det är en lätt dimma kring den kvällen. Huvudverk följde som sig bör när man kanske är lite väl optimistik under föregående kväll.
    Nu kom helen så vi ska ut o gå!

PUDD

Kommentarer
Postat av: Marcus

Bra aprilskämt det där med vargen. Den var rolig ;)

2008-04-01 @ 22:44:18
URL: http://marcuscarlberg.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Jag hade kanske också tippat på ett aprilskämt om vargen om jag inte hade vetat :p

2008-04-01 @ 22:48:55
URL: http://jop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0