Fräscht som jOHANNA skulle ha sagt.

Idag har jag varit relativt boring. Jag har: jobbar, lagat mat med pappa, städat, tvättat, renbäddat i sängen, varit ute o gått och sist men inte minst har jag deklarerat för första gången. Alltså ibland för står jag inte hur folk en gång kommit på ord. Deklarera. Bara ordet gör ju att man vill gå snabbt åt andra hållet :O Men nu är det gjort och jag är rätt nöjd. Imorgon ska jag jobba heldag, sen ska jag göra något som jag gissar är ganska ovanligt för en Dejebo på valborg. Jag ska inte göra nåt! Jag ska tare piano och kanske glo på nån film. Det ska bli riktigt skönt. Det blir kompensation på fest fronten när jag och Stina intar hufvudstaden under helgen. 
     Tack Sara för ditt upplysande angående ordet blogg.

Nu ska jag sova! PUDD

Kommentarer
Postat av: Johanna

Rubriken har egentligen inget samband med något eller?

2008-05-01 @ 17:51:52
URL: http://jop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0