Lord, what are you doing to me?

Somebody to love - braaaaaaaaaaaaaaa låt!!

     Fick en mycket glad överraskning idag när jag kom till jobbet! Vi ska få löneförhöjning :) I like, I like. Först trodde jag bara att det gällde de som är heltidare. Men så var ej fallet, även jag ska få höjning. Är det vuxen poäng eller? Haha, lyxigt o få högre lön utan o behöva be om det! 
     Idag kom jag fram till att jag har en extremt livlig fantasi. Jag drömmer som om hela världen hängde på att jag måste drömma konstigt. Och ibland kan jag komma på mig själv vara helt avskärmad från omvärlden långt borta i mina dagdrömmar. Ibland (rätt ofta) är jag glad att ingen kan läsa mina tankar! Läskigt den dagen man kommer kunna göra det med nån maskin eller nåt. Nu när man börjar prata framtidsmaskiner, då vetman att det är dags o sova!

     Jag vet Johanna! Vi börjar bli varma i kläderna på arbetsmarknaden när man får köra med andra PJs.

PuDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0