Min mobil är väck!

Bugger, jag hittar inte min mobil. Antagligen är den någonstands i närheten men jag har ingen annan o ringa ifrån just nu så jag hittar den inte. Nån som kan ringa? 
     Ja,  Helen, självklart jag fick hans nummer, det var ju därför han kom! Men jag gav honom inte ditt, men jag ska tänka på det nästa gång. "Här har du, ring henne!"
     Idag har jag haft migrän. Har aldrig haft det förut, men jag kom fram till att det måste varit det. Jagbörjade få en krypande huvudvärk på jobbet, det blev värre på bussen när jag och ronja babblade och skrattade stor del av vägen. När jag kom hem käkade jag och sen hade jag riktigt ont i huvet så jag bara gick o la mig och sen sov jag i 3 timmar. Efter det var jag ute och gick i 1,5 h och närjag kom in käkade jag lite annans och sen dess har jag suttit här. Men nu ska jag borsta tänderna och sova igen. Imorgon ska jag upp o jobba. Idag på jobbet blev jag mycket uppmärksam på en kvalitée som jag fått av min far. Att snacka till mig fördelar. Vilket han är något av en expert på. Jag ligger tätt bakom! 
    
     Har kollat runt lite på vad vi ska göra när vi åker på eurotrippen. Först ska vi ju till Paris, där ska vi ju kolla in alla måsten - Eiffeltornet, Louvren ect. Sen ska vi till Disneyland, man blir aldrig för gammal för Disney :) Vi ska ta en tur ut till Versaille också! Därefter bär det av ner i landet, för att vi senare ska ta oss till Rom. Där finns det ju en heldel måsten också! Coloseum, Vatikanstaten, Spanska Trappan, Pantheon, Fontana di Trevi osv, osv. Och i Venedig ska vi bland annat kika på Suckarnas Bro.
    Det ska bli så himla kul! Vi åker om en månad idag. Om en månad är vi alltså på tågen påväg mot Paris!

Men det händer ju en heldel innan dess också! ;) PuDD

Kommentarer
Postat av: HJ

Tack. :] Jag ska återgälda dig nån gång! ^^

2008-04-26 @ 14:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0