Remember, I'm in charge!

Både Christian och Glögga var borta idag, så det var jag som höll ställningarna på jobbet. Det är som pappa skulle ha sagt, och faktiskt sa. "Man växer med ansvar, Andrea" Det gick bra, som tur var har vi en PJ på jobbet nu som kan göra det jobbiga och tråkiga! Jag har sagt det förut och säger det igen, jag älskar mitt jobb! :) 
     OJ va jag inte har fått något gjort idag sedan när jag kom hem. Vet inte vad jag har gjort med mina tre timmar. Försökte skriva färdigt angående 94ornas säsong, men jag körde fast. Så jag skriver här istället. Det är väl logiskt? Eller? Nu måste jag.

PuDD

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag minns när du berättade för mig att du hade fått en skylt som det stod PJ på. Det va ett tag sen nu!

2008-04-15 @ 23:38:16
URL: http://jop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0