Resplanerande.

Ja, min och Annas eurotripp är ju som bekant (eller?) fixad och klar. Interrail biljetten är betald och allt är fixat ner till Paris. Därefter blir det improvisation ner till Rom och sedan vidare till Venedig. Heybaberiba. Det ska bli så jävla roligt, längtar som en tok! Har börjat införskaffa diverce saker som jag behöver ha med. T ex reselakan, kläder (egentligen behöver jag dem inte men jag vill ha) spork, musik, böcker, Visa-kort och pengar ;) Jag och Anna har även varit så fötänksamma så vi ska ta med oss ett JetBoil och frystorkad mat. haha, ifall det skulle krisa sig eller att vi helt enkelt inte får tag i något ställe o äta så har vi med oss mat! Hungriga människor. Fick förövrigt smaka lite hjort idag. Jörgen hade med sig det som matlåda, det var GOOOOTT!! Min lunch förtärdes på MaChé. De har lätt Karlstads godaste sallad! Try it.
     
     Sedan har ju och Stina länge planerat o göra en världsturné. Vi får se om det blir i slutet av 08 eller vid inledningen av 09. Tanken är iallafall Deje/Skåre Vietnam - Australien - NZ - USA - Skåre/Deje. värt.

Johanna? Har du inte hört om det nya landet som USA byggt? Vietman? o du! I wish you the bäst of luck my dear friend! Lateeeer

PuDD

Kommentarer
Postat av: Johanna

För ett tag så trodde jag dig ju faktiskt. Din jävel :p

2008-04-09 @ 10:02:21
URL: http://jop.blogg.se
Postat av: Sara

Gryyyyyymt kul Andrew :D:D

2008-04-09 @ 21:30:04
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0