Säsongen 07/08 avslutad.

Sista matchen som junior är spelad. Gick rätt bra faktiskt. Lilla-Vm alltså, mitt lag gick obesegrade hela vägen till finalen, där bröts den fina trenden. Vi kämpade slet och bjöd upp till riktigt bra handboll alla matcher, men sista räckte det inte riktigt till. Surt o avsluta med en förlust, men när man svalt den beskheten tror jag ändå att jag och resten av laget kommer vara nöjda. Mest nöjd är jag ändå med att vi dängde Helltons röda lag. Det var en utav de goaste stunderna på hela denna säsong! Att se deras miner när vi vann med 10-9, efter o ha hämtat upp ett underläge med 4-8 var helt underbart! Herrjuniorerna vann sin final, a-flickorna vann sin, 94 killarna, det andra a-flickslaget och 95 tjejerna kom på en fin tredjeplats och vi som sagt på en silverplats. Imorgon kommer jag ha grymt stela ben, men det var det värt! Sista lilla-vm. Sista matchen med 94orna som hamnade på en 5 plats. Sista meningen jag skriver idag, för nu ska jag sova! Simma lungt. PuDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0