Valborgsmässoafton.

Kommer inte firas av mig. En person som jag inte nämner vid namn sa rätt träffande: "Valborg är amatörernas afton" haha, gammal o rutinerad?  Jag kommer att vara lite halvgrå här hemma i sällskap av Anna. Mamma o pappa är ju hemma också, kan ju passa på o va lite social mot dem också. Vi har konstaterat att sen i augusti/september nån gång så har inte vi setts så mycket, förens nu, när handbollen är slut. Både mamma o pappa jobbar, jag jobbar, ronja och simon är i skolan, jag och ronja har handbollen och alla vi tre umgås med kompisar. Så det är ju inte många gånger vi setts allihop under den perioden. Men just nu är det rätt skönt att kunna relaxa lite på kvällarna.
     
     Just nu ser det ut som att helgen blir ledig! Om jag är ledig fredag, lördag och söndag så blir det fösta hellediga (är det ett ord?) helgen 2008 för min del. Vore. Känns som att jag är redo för det. Sthlmtrippen uteblev tyvärr.  Nån som har förslag på vad jag ska göra istället på min ledighet? Om man skulle ta och åka till Selma Spa kanske? Mikael, jag vill ha rabatt!!
      Stina ska flytta till Norge, och jag vill hänga på. Det skulle vara sinnesjukt kul o bo med henne, chrille, mackan och dave. Nu ska tydligen Micke B flytta dit också. O ger upp elitsatsningen i handboll?! Synd. 
     

.....................................................................................................................................................


You say black, I say white, you say bark, I say bite. You say shark, I say Hey Man! Jaws was never my scene and I don't like star wars. You say rolls, I say royce. You say God, give me a choice, you say Lord, I say Christ, I don't believe in Peter Pan, Frankenstein or Superman. All I wanna do is bicycle.

You say coke, I say caine. You say John, I say Wayne. Hot dog, I say it cool it man. I don't wanna be the President of America! You say smile, I say cheese. Cartier, I say please, income tax. I say Jesus, I don't wanna be a candidate
for Vietnam or Watergate. Cos all I want to do is bicycle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0