Varg, Scent of a woman och Deja Vú.

De filmerna har jag sett sen sist var var här och bloggade. Vart kommer ordet blogg ifrån egentligen? Filmen Varg såg jag med familjen, var mysigt o va iväg på bio allihop. Ronja tyckte filmen var jättedålig, jag och mamma tyckte den var lite mer är OK, pappa o simon tyckte den var jättebra.
      Igår såg jag och anna Scent of a woman. BRA!! Mer Al Pacino till folket tack.

      Det är kul o springa igen. Det är underbart o ha kommit igång med träningen på riktigt. Känns bra från topp till tå. Jag har kommit fram till att jag irriterar mig jätte mycket på folk som inte har lärt sig sär skrivning. Det blir jätte dålig balans i texten då.
     Jag själv skriver inte som en gud och skulle en svensklärare syna mina inlägg i sömmarna skulle det antagligen vara en miljon fel. Så jag ska inte kaxa mig för mycket.
     Idag slutade jag kl 14. Men jag kom inte iväg från jobbet runt 16, dels för att jag stannade kvar och käkade. Den satt jag o babblade med mina arbetskollegor väldigt länge, sen försökte jag få ur dem var Speedy egentligen heter. Men de vägrade. Tyckte jag var taskigt. Sen skulle jag iväg med grejer till Posten och sen iväg till bussen. Åkte med samma buss som mamma hem, men efter att mamma introducerades i mp3 världen vill inte hon prata hela tiden utan jag sov stora delar av vägen hem. 
     Sen blev det ett träningspass och nu är jag trött så jag ska snart sova! Börjar inte förens 10 imorgon, härligt!!

"Ömhet är bara passion i vila" Tyckte jag var gulligt sagt.  So long. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Blogg kommer väl från att man skriver en logg på webben tror ja? Webblogg=blogg! Har ja fått för mig :P
Njaa, ja kommer inte ihåg exakt när ja berätta för dig! Men ja minns att du och jag åkte bil rätt ofta ihop i somras:P HAhahha. Det gick ju jämt så dåligt med dig. Och nu kommer det förmodligen gå ännu sämre. Gå från automatisk till manuell och lära sig att man INTE får svänga höger när det är rött!
Och du.. jag har inte stressat ner mig ett dugg sen vi hördes av senast :S
Gud va mycket jag ville säga idag.. Bara en grej till! Det här med särskrvning. Stör mig också på folk som aldrig lär sig, men här i USA - här särskriver man ju! Så här stör sig folk på en om man skriver ihop orden. Så man måste tänka sig för!
Men nu vare nog tack och hej för Sara. PUDD!

2008-04-29 @ 20:22:20
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0