Äntligen (?) en uppdatering!

Ja, nu är datorn på bra humör igen. Thank god!
Här kommer en liten uppdatering på mitt fullspäckade liv. Nu är, som sig bör, hanbollen i full gång, stressen kryper på och 8 av 7 dagar i veckan är jag i hallen. Dvs 24/7.
Men kul är det och mätt är jag just nu så jag skulle vilja spy. Käkade pizza förut med ronja, simon och pappa. Det skulle jag inte gjort med tanke på att jag ska träna om en h och 10 min.
Har "läskramp" just nu. Är inte alls läs sugen. (Kan ha något och göra med att jag i princip läst konstant sedan jan/feb) Men inte vet jag.
För ca en vecka sedan skrev jag upp mig på vikarie lista på dejeskolan, och förskolor runtomkring. I går ringde de kl 9 och frågade om jag kunde komma kl 930 :O Eeeh, a visst! Svarade jag och flög upp ur sängen. Okej, jag kanske tog i lite, men jag gick upp. Skulle egentligen hjälpt klart malin med hennes sommarstuga, men det får vänta. Så just nu vikar jag på Solåkra förskola, asslött jobb. Man leker och fixar maten, och tar hand om ungar som grina och drar isär ungar som slåss, som kastar mat. Jag tar tillbaka det det jag sa det är inte slött. Imorgon jobbar jag också på Solåkra och ska stänga :/ OK?
Idag har lillbrorsan börjat 7an också. Jag kommer ihåg första dagen i 7an, jag och ytterligare 10-15 tjejer stod som rädda harar i korridoren och försökte söka skydd hos varandra. Och samtidigt skulle man se stencool ut. Det gick antagligen inte så bra..

Ska kolla på AFV nu! ASkul! Have a great weekend

Peace

Kommentarer
Postat av: Sara

"Jag kommer ihåg första dagen i 7an, jag och ytterligare 10-15 tjejer stod som rädda harar i korridoren och försökte söka skydd hos varandra."
hahahha. fy va fula vi var :D Kommer ihåg precis!!!

2007-08-27 @ 23:02:31
URL: http://mangsbos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0