Nya tider nalkas

Vänner flyttar, hösten kommer utan skolstart, jag får börja paya för att bo hemma, ungarna på dagis kallar mig fröken, jag byter blöjor, har eget ansvar för ett handbollslag,beckham är skadad (OH NO!), det är jul om mindre än 4 månader, ronja stickar mössor + hon fyller 17, eleonor pluggar på universitet and so on and so on..
     Jag håller på att dra på mig en förkylning också, om någon skänker en tanke uppskattas det. För att kompletera mitt lidande så har jag också ett par plågsamma blåmärken på min högra underarm. Hurt's oh it hurt's.
     Günther har enligt ryktet lyckats igen, han har gjort en fullträff, en dunder-as-dålig låt till. All heder till honom!
     Oddsen lutar mot en liten helgtripp till GBG ;D Trefligt värre. Missar dock en match, men det kommer bli en del av den varan under året iallafall.
     Även en tripp till london ligger i tankarna eftersom många vänner flyttar dit nu i dagarna, och en annan till (nästan iaf) New York och en annan till Hawaii. Hade så bra. Jag drar till våren/sommaren jag!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0