dressed for succes!

nyss tränat efter att jag jobbat 9.30 till 18, kostföreläsning, träning, hem, dega. funderar på att se en film..
    Många hektiska dagar, lots of work, träning och annat tjafs. sen senast har jag utöver det vanliga varit matte och nolärare på högstadiet. om någon hade sagt till min när jag gick ur nian att jag skulle komma tillbaka och vika för min lärare hade jag antagligen misstänkt att personen i fråga rökt på eller tagit sinnes-förändrande-kemiska-medel. gick över förväntan trots att jag kände mig lite lätt dum i huvudet ibland. Men va faan, jag kanske inte alltid har rätt, men jag är bra på att låta övertygad ;)
     En sak som slog mig nyligen är hur fort man "vänjer sig" med förändringar. Jag trodde att det skulle vara megajobbigt i slutet av augusti när skolan inte drog igång. Men det var inte något jag en tänkte på. Jag trodde det skulle vara så att jag skulle tappa de flesta kompisarna, men de jag vill umgås med har jag ju kvar! jag trodde det skulle bli apjobbigt att skiljas från de som pyser iväg. icke. hade jag velat det så kan jag ju träffa dem ändå. men vissa saknar man inte längre. 
     växer man ifrån varandra kanske, t.o.m de man trodde att man skulle umgås med jämt. 

förövrigt gillar jag när man får kommentarer från största kexet ever -" va het du är idag då!" 

 Häpårä!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas ju dock att vi kommer fortsätta umgås när båda sammanstrålar i Deje igen!
Och vetu va.. jag saknar faktiskt dig! Mycket.

2007-12-08 @ 02:05:31
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0