Modevisning, match och massa mysig musik

Modevisning i mitticity idag! Gick över förväntan :) Riktigt kul. Freaky frisyr (tog en halvtimme att kamma ur), cool make-up, bra musik och coola kläder/skor. Efter en heldel nerver och stress så slutade allt väl! När jag skulle gå ut ut köpcentret fick jag en förvirrad blick av Stefan Holm, men den avslutades med ett leende ;)
     
      Sen hem och käka pizza i det Dahlmanska hemmet! Snabbt iväg till hallen för att spela en match där alla underpresterade, kom hem sur och göbbi. Avstyrde inbjudan till en fest men sen åkte jag till Anna en stund efter en långdusch. Sleten som en alldeles för använd sko! 
     Sitter nu och myser med en jul-mys-skiva.

Förövrigt är Ronjano iväg på juniorelitcup, meaning, jag har datorn (nästan) för mig själv ;)
Ska sova nu och ladda inför en fullspäckad söndag och följande vecka!

Peace

Kommentarer
Postat av: Sara

får man se nå kort eller? från modevisningen?

2007-12-17 @ 01:59:54
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0