Sara, jag saknar dig också!!

När jag läste om inlägget insåg jag att det lät lite strange, jag menade det inte riktigt som det lät. Det är väl bara så att man kanske inte riktigt förstår att du är så långt bort :) Och ett år är ju inte så lång tid, känns det som nu! Du har redan varit borta 3mån och det har gått fort! Innan du skulle åka kändes ett år som en hel livstid..

Sovit 4 timmar idag = jag kommer vara uppe inatt!

     Till sommaren ska jag ner till Tylösand och gå en livräddarutbildning! Eller ja, jag ska söka iallafall :) Anna har övertalat mig, innan det så blir det en lite eurotripp för oss, på kanske 2-3 veckor. Planerade resmål - Paris, euroDisney, Venedig och Rom. Just nu ser det ut som att vi kommer ta oss runt med tåg! Ska bli KUL! 

Nu ska jag leta upp nått att äta :D   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0