en ovanligt vanlig torsdag

vaknade så där vanligt tidigt, degade runt i morgonrocken nån timme, som vanligt. La dolce de niente eller nåt, konsten att inte göra någonting utövades intensivt av mig innan det var dags för käk :) Johanna gäståt med mig och ronja, rätten avslutades med en kladdkaka! Därefter åkte johanna till kroken för att lira fotboll, jag gjorde ingenting en stund till.. Sen bar det av till hallen för nån timmes svettande. 
    
     Nadal har gått vidare i Wimbeldon, Torres ska till Liverpool och Deje IK torskade mot QBIK men 0-24 (!) Trots detta snurrar jorden vidare och det är dags för mig att dra!

Peace

Kommentarer
Postat av: Carlis55

Varför står du hemma i hallen o svettas? :O

Postat av: Johanna

det blev faktiskt 0-23 :P

2007-07-09 @ 23:17:32
URL: http://jop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0