Händelserika helg

In ledde helgen med att, tillsammans med mina kära vänner, fira michaela och helen på bemärkelse dagarna :)  Spenderade kvällen på Nöjesterassen och njöt av god mat och dryck och trevligt sällskap! Hem i någorlunda god tid för att sedan upp och jobba några timmar senare. Pigg och allert. Or not. Lördagen segade sig framåt till att börja med, men sedan var jag till Tingvalla IP och tittade när CU fick däng utav finfint motstånd i Manchester City. Att goa Stina och Chrille och co var där gjorde inte saken sämre. 
     Senare på kvällen (natten) var jag fyllechaffis-stöd åt Sara. Vi åkte till Karlskoga och hämtade Sandra, Michalea och Erik. Hur lyckad kvällen var för deras del ska jag låta vara osagt. Men de avrundade iallafall kvällen med en kebabtallrik på en parkbänk :) Hem kl 0345 och slagga! Upp söndag morgon, jippiiiii! Stallet - äta - sova - läsa - äta - datorn - läsa - sova! Helt ok söndag.
  
     Glömde nämna att jag och Helen var dretcoola i Fredags och åkte wakeboard! Vadå dretkul? Efter en hotande köldskada och stumma armar var det med ett fett smajl man kom upp ur vattnet efter en stunds åkade :) (Resultatet blev en plågsam träningsverk i armar och, nacke och rygg) Men det var det värt..

    Har läst klart Sagan Om Isfoket och nu istället huggit tag i Harry Potter and the Deathly Hallows. 
So Im out, have a great evening!

Peace

 

Kommentarer
Postat av: Sara

tack för helgen baby <3

2007-07-23 @ 13:29:44
URL: http://mangsbos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0