I don't have no time for no monkey business

Coolt att en utav mina favvolåtar från när jag var liten är en låt av Queen! Hittade den på en skiva jag hade, nostalgi! Eftersom det just nu inte hänt något extraordinärt i mitt liv så tänkte jag spendera resterade inlägg med totalt onödiga upplysningar. Igår hade jag, Sofie och Helen fetiskväll, inte festkväll! (Marcus) Myste till det lite med käk och godis och tänlte se på film men det blev Monopol istället, olidligt spännande. Sen va vi ute och buskörde lite, I will say no more (sch!) 
     Är nu i bok 43, Sagan Om Isfolket, slutet närmar sig och jag vill inte det  ;( Men nu kan man ju inte sluta läsa! 
     Gött o va ledig imorgon, och vädret ser ut o vända! Oh, salighet :)


 Get down, make love! Peace

image2

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är ledsen, kan inte hålla mig längre. Alla dör i slutet.

2007-07-12 @ 23:05:34
URL: http://jop.blogg.se
Postat av: Marcus

Jag kan inte hjälpa att jag är dum i huvvet...
Eller inte kan läsa redigt iallafall. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0