Jag bryr mig inte om Beckhams

Det är kul med skitsnack, det är kul med skvaller. Och ja, det är kul att läsa skvallerblaskor i lagoma mängder. Men give the world a break. Framförallt ge Beckhams en break.
     Jag har sett i princip varenda dag i tidningar, sett på tv:n hört på radion om det sensationella med att familjen Beckham lämnar england för LA. Om att David ska lyfta sporten i USA, eller att allt andvar inte kan läggas på honom, eller det att Victoria är mindre populär än Paris Hilton, eller att David tjänar 50 ggr mer än snittet, and on and on and on. Nu kanske ni tänker "men skit i o läs då, fö faaaaan!" Tro mig jag försöker men alla rubriker och bilder är ju där när man läser tidningen eller läser nyheter på internet.

     Hursomhelst. JObbat idag, trevligt som vanligt, ganska lugnt! Men mycket turister, det är kul, för då får jag prata engelska :) Me like, me like! Missade bussen som gick 1525 så jag fick sitta och vänta i över en timme! Fördömt, fördömt. Lagat lite god mat och sedan har ingenting blivit av. Funderar i skrivande stund att göra en kladdkaka... Lutar mot det. 
     Igår kväll/natt var det lite härj hos Jennifer också! Always a plesure :)


Så, så jävla bra... Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia.                                            Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0