"never has a day gone by without me realizing how lucky I am to have you"

(jag vill också ha gulliga lappar i min matlåda)
 
Måndag: träning, därefter party hos michaela, aldrig fel.
Tisdag: (jobbigt o jobba)
Onsdag: träning (ledig fråb jobbet)
Torsdag: Träning, ledde till smärtsam träningsverk.
Fredag: jobbig dag på jobbet. Myspys kväll i Skåre i trevliga människors sällskap, därefter stan.
Lördag: Bio med Ronja
Söndag: trött som en gnu + stallet.

Så, en lite uppdatering på mitt liv. Är mitt uppe i den mycket spännande Harry Potter boken, det går ju lite saktare än i normala fall efter som den är på engelska, braaaaaaaaaaaaaa som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! SKa inte avslöja hur det går, då blir det nog ett pris på mitt huvud ;D
     Nu ska jag dra mig för att umgås med anna, som äntligen kommit hem!
(Förövrigt bestämt mig föratt inte plugga på universitet nu i höst, det får vänta. Ist blir Nya Zeeland ;D;D)



"Born to be kings"

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0