regn, regn och lite regn

det känns som om solen har bestämt sig för att absolut inte skina :O störande! Så idag har det verkligen varit en innedagarnas innedag. Jag har inte ens varit utanför dörren, men det får det väl bli ändring på kanske. Däremot har jag gjort något idag som inte hör till det vanliga, jag har nämligen tittat på Wimbeldon finalen mellan Roger Federer och Rafael Nadal, och tyckte faktiskt att det var kul! Världsbalansen är rubbad. Men det tog att tid måste jag säga, nästan 4 timmar.
     Så grattis till Federer som nu på allvar tagit upp kampen mot vår svenska stolthet Björn Borg.  
Skippade stallet idag också, det är ju så förbannat blött hela tiden, det är behagligare och dega runt inne!

     Läste förut att Kina blivit avslöjade när det gäller en viss atomubåt, av GOOGLE EARTH. hahahah, pinsamt sätt o bli avslöjad på. Tillåt mig att gapskratta!

     Har idag avslutat den 41:a och inlett den 42:a "Sagan Om Isfolket" boken, slutet är nära och allt är olidligt spännande! Can't wait! Tack Johanna för att du fick mig och börja läsa dem!

Nu sätter handbollen och jobbingen igång på allvar och man skulle lite glädedödande kunna säga att sommarlovet är över. Nej då, inte riktigt men det är riktigt gött och komma igång igen med träningarna, nu på en ny position! Får se vad det kan leda till...

     Kan inte alla killar från och med nu spela i bar överkropp? Skulle nog uppskattas av tjejer världen över och även homosexuella män.

                                            Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0