Vad är det jag hör?

Vänta nu. Ta ett djupt andetag. Andas ut och förbered dig för chocken. Cher - Walking in Memphis är en cover!!! Hela mitt liv är en lögn :O Okey, kanske tar jag i lite grann, men WTF?! Det var en blixt från klar himmel.
     Hysterik dag/kväll igår, inga vidare kommentarer!
     Snälla alla vädergudar - VI VILL HA SOOOOOOOOOOL! Får panik av det dåliga vädret.
     Nu är det bara ett par sidor kvar av Sagan om Isfolket, men själa slaget är avgjort. Vet inte riktigt vad jag tycket om slutet :/ Får återkomma när jag bestämt mig :) Köpte en Ciabatta på Waynes Coffe imorse, goddigoddi! (Fick med en lite chokladbit också) Ja tack. Har nog bränt bort de kalorierna jag stoppade i mig då, tränade som en tok förut. Egentligen var det väl inte så ansträngande men när man är ensam målvakt blir det rätt intensivt. Men oh, va kul!

- No man could understand, my power is in my own hand!
- People talk about you, people say you've had your day.
- I'm a man that will go far, fly the moon and reach for the stars. 
  With my sword and head held high. Got to pass the test first time.
- Yeah!
- I know that people talk about me I hear it every day!! But I can prove you wrong cos' I'm right first time!

Peace out

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas du skämtar om Cher. Det här går jag bara inte med på :O

2007-07-20 @ 15:02:21
URL: http://jop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0