Vet hut! Skäms gamla karl, hon är ju bara ett barn.

Jobbat idag, med kexet! Me like, me like! tyvärr flyttar han ju snart. =/ 
     Nyss käkat fajitas med Ronja och Simon, jag var kocken förstås. Satt som ett smäck!
   Nu har jag hittat jackan jag ska ha, dags att investera i en ny nu. Har provat den typ 511 ggr på jobbet! http://www.naturkompaniet.se/naturkompaniet/Products/largeproductimage.asp?ItemId=27090 (Fast jag ska ha en lime/grön, mycket snyggare) 
     Tränade igår = träningsverk idag, Urban och Erik kör hårt med oss :) Börjar även få ont i halen, inget bra tecken just nu, vill inte missa varken jobbet eller kommande träningar och kommande försäsongskupp.
     HK Brukspöjkera spelar jag i och är från och med denna säsong goalkeeper, mycket kul!

Ska kolla mitt IQ nu! Ronja har 106, det måste jag slå!! Återkommer med resultat...

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0