magsjuka - superdiet!

magsjuk, inte kunnat jobba, inte kunnat spela handboll, äta eller umgås med några andra än min familj. Med andra ord - jag har haft roligare helger.

     För att fira den tråkiga helgen och för att uppmärksamma att det är fars dag idag, så slog jag och pappa på stort genom att göra pasta. Inte koka pastan eller nåt sånt utan göra, baka pasta! Det var svinkul ;D (malin har nog rätt i sitt påstående att vi infact är en familj från 1800 talet) Men tillbaka till ämnet, jag såg ett program igår kväll på bbc food (nörd) om en vegetarisk rätt som såg svingó ut!! så det var jag ju tvungen att ge mig på.
      men efter ett tag stod det klart att vi inte hade ingredienserna hemma (inte för att vi hade något recept, men det hör inte hit) så vi fick freestyla istället! det resulterade i en glimmrande förrätt och jag och pappa en erfarenhet rikare :) 

nog om detta.

Imorgon blire jobb, onsdag jobb, torsdag blire Queen med anna och hennes mamma. WEHOOOO ;)

Det var allt tills vidare! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0