Angående mitt liv just nu

Frånvaron av inlägg senaste dagarna kan förklaras med att jag helt enkelt skitit i o skriva ;) Prioriterat annat i denna stress, jobbar, spelar handboll, tränar 94 orna, jobbar, tränar osv. Plus att jag tänkt o ta körkort nångång nu också.
    Går inte in på detaljer, det vill ni ändå inte läsa.

    Min nya kärriär inom handbollen funkar bättre än väntat, om jag får skryta lite. Imorgon är det seriepremiär hemma mot forshaga med 94 orna. Spännande, spännande. Gubbhandbollen är igång och inget är sig likt! 
    Som grädde på moset över allt detta har jag en ny favritlåt. ACDC - you shook me all night long. BRA LÅT! om ett par dagar har jag spelat sönder den och är på jakt efter en ny. förslag? 
Oddsen lutar mot en utgång imorgon, vore på sin plats med tanke på att det var ett tag sen.


Eeh, fuck this, nu ska jag käka cheescake eller hur det nu stavas!

xxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0