Jag klarade teoriprovet!!

Grattis till mig! Jag hann inte bli nervös förens jag skulle trycka på Avsluta provet knappen. Och då kom en alla-nerver-brakar-samman-på-samma-gång. Jag tänkte nästa gå därifrån, men avstod tillslut.
     Gött 1/3 avklarad. Halkbanan på fredag, uppkörning inom en snar framtid!

för att fira detta på min första hellediga kväll på två månader sov jag i två timmar, käkade nachochips och såg på skönheten och odjuret med anna.. mysigt värre!

med 94orna dängde vi forshaga med 20-6 och jag var en stolt tränare efteråt!  

     Match imorgon mot Kållandsö kl 20 i hallen.

Var förövrigt ute i lördags med malin, johanna och sofie. Mycket spontant och väldigt kul! Favorit i repris 3:e? Vore.
     P.s, det man inte påstår sig minnas har inte hänt! D.s.

Sov gött moderatsverige!

TLC

Kommentarer
Postat av: Sara

GRATTIS!!! :D Stolt över dig ;)

Ha en bra dag i moderatsverige

2007-10-25 @ 14:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0