The Killers

det band som snurrar i mitt huvud just nu. "Read my mind" på repeat ;) Good shit.

     Match i lördags, 24 lika mot Ulricehamn, inte så bra, vi skulle ha vunnit. Match igår mot Stenungssund. Vi spelade som krattor men vann med 25-12. Den matchen skulle vi vunnit med 40-5, men spelade rätt casst så det blev som det blev. Ledig idag, thank god. Trött som en, jag vet inte vad. Ska ut och traska med anna om en stund. Sen väntar 94 träning, hem, vända, tillbaka till hallen, träna själv. Hem, sova. 
    Såg förövrigt ett olycksarbete igår, lite lotto för de som krocka, de smällde i en bergvägg här i deje och sen stannar bilen tillslut på brandstationens parkering :O TUR! De första brannmännen, annas förädrar var ju där på 30 sek. Så ska man krocka ska man ju göra det i närheten av brandstationen! Jag och anna stod som två fån och glodde på hela räddningsaktionen som hökar. Jag vill också vara med och hjälpa till! När jag ser nått sånt eller bara en ambulans eller polisbil så blir jag helt till mig och vill åka med. Störd?
     Nej, nu ska jag söka jobb! Hejsvejs.


Peace

Kommentarer
Postat av: SAAARA

UPPDATERA ANDREW!!! :P Jag måste ju ha nåt att läsa om dagarna ;)

2007-10-12 @ 03:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0