"and remember when I moved in you"

Hade ju sett fram emot den första, okej, kanske andra, lediga vardagen sen juli, men så blev det icke. Tio i nio ringde de från förskolan och frågade om jag hade lust o jobba mellan 0930 och 1430. Efter o ha harklat mig 25 ggr och förbannat att jag inte drog ur telefonjacket svarade jag med en fejkröst att - ja det går jättebra!
    Så upp-ducha-käka ett äpple-gnälla över att jag var trött-plåstra om skavsåren och så iväg.
Match igår i Lindesberg. Gick sådär.
     Var förövrigt i götet lör-sön med eleonor och stökade till Marcus fina lägenhet! Partaj på chalmers blev. Hade stört ont i fötterna och jävligt kul! Jag gick barfota tillbaka i spöregnet och på tåget hem hittade jag en glasbit i min vänsta häl :O Hade känt under hela dagen att det var något som gjorde ont, och där var anledningen! God damn it. Fuck hiheels! Förövrigt var tågbanan paj mellan Grums-Kil, så vi fick åka buss. Wehooo! or not.
     Ska träna lite senare på stora enso! stryka och en hel del skitsnack blir nog, som vanligt med andra ord på våra träningar. Imorgon ska jag till Simhallen och gå igenom en introduktion men Annika, hoppas på jobb där. Det vore cpkul ;)

Idag fyller jennifer år också ;D Hipphipp houray! Grattis!

Partaj fredag, jobba lördag, ev. jobb söndag. Sen börjar vecka 37 dagen därpå och det mesta, inte allt, rullar på som vanligt.  

"Det är bara den som vågar riskera att gå för långt som kan ta reda på hur långt den kan gå." word!

Peace

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du o Ellis var verkligen ena festmaskiner! ;)
Undergången kommer på Lördag. För då är det Festu igen... mohahaha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0