Härliga fredag!

Ledig torsdag, hade en gosig heldag med Stina så stan. Spöregn hela dagen men det gjorde inte oss så mycket etfersom vi shoppade, eller rättare sagt hon shoppade och jag kollade vad jag ska köpa när jag får lön! ;) Hem till Malin och Johans mysiga lägenhet och uppehöll mig där en tid innan jag och Malin åkte hem till Deje för att träna handboll. Jag hade en mycket dålig träning. Sedan hade jag Malin, Johanna och Anna en mycket underhållande stund i omklädningsrummet, I will say no more..
     Anna kinesade hos mig, i myshörnan och vi hade deep discussions hela kvällen fram till halv två eller nåt. Vaknade upp utvilade runt kl 10 och käkde frulle, la oss en stund till. Asgött! Sedan bar det av till Dejeskolan för att fylla i lite papper. Träffade mina gamla klassföreståndare. Svampen och pajen ;)
     Var till badhuset och sa hej till mina arbetskamrater. Hängde dörefter med anna en sväng till hallen där hon hade elevens val men 7orna, dvs. min lillebror och tjejerna jag tränar i handboll. Jag hade den lektionen förra veckan. Helt underbara kids ;D
    Och nu ska jag laga lite fredags-mys-tacos och invänta familjen.

Take Care! Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0