I fell in love and now you say it's over and i'm falling apart.

It's a hard life.

    eftersom jag sov mellan ca 18 och 2030 igår, hade så ont i ryggen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, så det blev ipren och sömn, sen så blev det en uppesittarkväll till ca 0130 eller något liknande. Såg på ett två timmars långt program om 9.11 och jag gick och la mig med en klump i magen.
     De visade bland annat en massa bilder på de människor som "befriade" sig själva från sitt helvete och valde att hoppa. De bilderna fick mig att undra vad de tänkte sekunderna innan de bestämde sig för att handlöst kasta sig ut från World Trade Center.  Jag mådde nästan illa när det var en person som förklarade hur det var att stå och filma och men mellanrum höra DUNS och veta att där dog en människa, DUNS en till, DUNS. Innan tornen slutligen kollapsade och la hela nedre Manhattan i en spöklig dimma för sex år sedan.
      Trots denna fruktansvärda tragedi så tror jag bara att vi sett början på en lång ond cirkel.


Seize the day.

Kommentarer
Postat av: Bävern

Nä nu får du fan ta o uppdatera! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0