Don't try so hard.

Bra låt. I can't live with you är kanonbra också.

     Som en följd av att jag under förra och denna vecka varit och jobbat på småbarnsförskolor är jag totalt genomförkyld helt utslagen i hela kroppen. Lägg till detta att det var lagfest igår och att jobba i en simhall idag. Det är vad jag stått ut med idag. Men jag slapp iallafall inventera. Lucky me! 
      Ronja fyller 18 idag. Grattis, grattis, hemskt mycket grattis!
      Mao, jag har käkat tårta idag, jag har käkat mammas smarriga brownies, käkat god mat och sen somnade jag av utmattning! Och nu är jag så trött att jag ska sova igen. Och må lite bättre imorgon.
      Idag i simhallen var det förövrigt ett barn på 3-4 år som undrade varför jag lät så konstigt. Jag är förkyld förklarade jag och såg hur hjärnan på barnet jobbade på högvarv en liten stund innan han långsamt och fundersamt frågade: Är du förkyld som... en kråka? 
     Hahah, jag gissar på att han hört att någon säger att man kraxar som en kråka när man förkyld :) Söt unge! 

På återskrivande.
      


Kommentarer
Postat av: HJ

Ånej, han är fortfarande min man, det är även Heath Ledger, Christian Bale, Johnny Depp, David Cook med mera, med mera.

Säg mig, vad innebar NHBTW?

2008-09-04 @ 01:02:16
URL: http://hejoh.blogg.se/
Postat av: H

oh no no no, Heath e ju gone. :(

2008-09-04 @ 01:03:42
URL: http://hejoh.blogg
Postat av: Hj

jag hajar. :) tack så mycket! älskar dig. sov gott. pusspuss

2008-09-06 @ 02:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0