sen sist...

har familjen varit i Finland, jag har lagat massvis med mat, kört massvis med bil, tränat en hel del, parrtat, pratat med SOS, förbannat regnet, drömt om att resa, kollat massvis på OS, fixat min armbåge, varit ledig, hängt i Skåre, spelat handbollsmatch och spelat kubb-vm! Jag Linnea o Jennie var grymma! Kom till slutspel och allt. Hhaahaaha.
       Imorgon ska jag packa massor, både till London och till Lysekil. Jag och Helen ska först och hälsa på Emma i London och direkt därifrån ska jag till Lysekil och spela handboll i Havets Cup.
       Vecka 33, 2008, kommer gå till historien som en häääääärlig vecka.

Grym dag/kväll/natt igår. Ni som var inblandade vet. FAREWELL!

P.s testa och köra Ahlgrens bilar i mikron. D.s

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det jättegött i London och bli inte hög på nån klubb nu så man får vara orolig :)

2008-08-11 @ 22:24:48
Postat av: hj

men. andrea!? vars håller du husrum?

2008-08-19 @ 11:10:32
URL: http://hejoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0