Det är inte okej...

att släppa in 18 mål mot forshaga! Jag släppte in sju av dom. INte heller okej. Skulle ha tagit minst 4 av dem. Rompa. Men vi gjorde 43 mål framåt. Jag gjorde ett! Helt okej som målvakt ;)
    Var iväg och jobbade 11.45 till 16.15. Efter en del krångel och fixning kom jag hem runt 18. Käka, smög omkring, somnade. Vaknade lite innan 22. OK...
     Så det blir typ sagan om ringen eller braveheart eller nått så man har nåt o göra nån timme.  Imorgon blir det vaccinering innan jag ska ner och bli bjuden på resturang.

Sköönaste låten at the moment, Lady Gaga - Pokerface. Jag som trodde att Just dance va bra. 

       
Russian Roulette is not the same without a gun, and baby when it's love, if its not rough it isn't fun.



Galen "lek". Dont try it.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Några i forshaga trodde att vi kom med vårt div 2 lag. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

2008-12-10 @ 22:13:39
URL: http://jop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0