Fölk mä för mökke tid!

Folk, folk, folk. Folk som gnäller. Dag ut, dag in. Folk som har för mycket tid! Folk som inte gillar söndagar. Eller inte gillar måndagar. Då har man för mycket tid, om man har tid och inte gilla 1/7 av livet. Dags o tänka om?!

     LEDIG dag idag. UNderbartigt! Upp vid behagliga 9 och iväg för o vaccinera mig vid 10. Gick fint. Sen jag kom hem har jag kollat på andra halvan av Phantom of the Opera som jag somnade ifrån igår. Jag ääälskar Gerard Butler. Give me some. 
     Och nu mina kära vänner börjar det dra ihop sig, om en månad, 15 jan är det bara 1 dag kvar till jag och stina lyfter från Sverige och beger oss ut i världen! I'm längting! 
     Sitter just nu och kollar på Radiohjälpen. Henrik från p3 är föööör söt! 

Nu ska jag springa o gymma innan jag ska hem o laga mat. Sen ska jag träna igen. Är rätt bra på G just nu! Hörs sen kanske. Puss 

Kommentarer
Postat av: hj

tänk för att du kommer hit da:)

2008-12-19 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0