I wanna hold'em like they do in Texas, please.

Hey ho, let's läs vad jag pysslar med. Mycket jobb nu, gött som gata, har så jäkla kul på jobbet så det är sjukt! Det var en kund som sa till mig idag att hon tyckte jag var ett riktigt bra butiksbiträde. "Jaha, tack! Det var snällt sagt" Haha, hon tyckte jag var "kunnig". 
     Är färdig med alla julklappar, eller ja, en kvar :) Har nyss suttit och packat in några av dem och man kan säga att det blev en alternativ inslagning. På söndag ska jag till Stina innan jobbet och fixa lite grejer inför resan. B la måste vi firra transvisum för att vi ska mellanlanda i Los Angeles. Drygt. Jag har iallafall bestämt mig för o inte ta med datorn, tror jag. 
     Imorgon är det fest, blir najs. Då ska jag ha min nya fina klänning!
     Ikväll har jag inte gjort många knop, kom hem och käkade mat, såg på spåret med mamma, badade, drack lite glögg med mamma och pappa innan jag satte mig för o slå in packet! Skön kväll.
     Funderar på o ha en mysmorgon imorgon, typ gå upp en stund tidigare i morgonrock och tofflor o dricka lite te :)

Jag är hemskt ledsen att det blev en massa ord-bajsande bara. Jag har startat en marknadsundersökning också. Vad säger ni? Stora fötter stor...?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det stämmer inte alls bra. Jag är rätt kunnig inom området och har pratat med många män(pojkar) angående detta och har fått det bekräftat att det är inte fötterna som gör det..

2008-12-21 @ 19:01:01
URL: http://jop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0