Jag ser det snöar, jag ser det snöar!

Yeeees, det snöar, det är helt vitt på marken, på träden, på taken och det ser helt underbart ut!! Jag är så sjuk sugen på att åka snowboard! Tog fram den igår och tittade och kände lite på den, så den inte tror jag har glömt bort den :)  Förövrigt känns ambågen bättre! Ska iväg på tredje akupunkturen idag, sen ska jag på julbord med NK, blir gööööött! 
     3 matcher på 4 dagar väntar nu. U21 mot Karlskoga imorgon, A-laget mot Kållandsö på lördag och U21 mot Forshaga på söndag. Den sista matchen ser jag nästan mest fram emot!! Blir intressant det...



Jag och ROnja var ute och härjade lite ute i snön igår. Yeah, baby!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0