Näst sista dagen 2008.

2008 har varit ett bra år tycker jag! Satt o funderade förut på vad jag gjort under året, och likt resuméerna man får innan ett nytt avsnitt i TVserier kommer här en sammanfattning av mitt 2008 :)

Januari: Idre, Grövelsjön, med Anna plus hennes päron. Härligt som bara den! Sälen med stina och grabbarna. Och en hel del jobb på skolan har jag för mig det var! 
Februari: Ganska random månad. Jobb, handboll och så köpte jag min datorn.
Mars: Ingen aning, mycket fest? Jo, jag var till Rörvik med Anna över Påsk!
April: Planering inför Eurotripen, jobbade mycket på Nk. Lilla VM.
Maj: Fortsatt mycket jobb på Nk, Stockholm en sväng, Glaskogen helgen efter och den 24 vare tågluff som gällde :D
Juni: Helen tar studden!
Juli: Jobb. Jobb. Jobb. Sol o bad.
Augusti: London med HJ, Lyskekil med laget.
September: JObb, handboll.
Oktober: Jag fyllde 20 och det kom två till som föddes i oktober, Wilmer och Isabella :)
November: Helen åker till NZ, mormor och morfar flyttar, jag o stina får visum till NZ. Handboll o jobb.
December: Jobb, akupunktur, vaccinering, planering inför den 16e januari. Julmys, julgodis, julfilmer och julpynt. 
        
2009 kommer bli minst lika bra! Nya Zeeland ska bli sjukt kul!
                                                             
                                                                        GOTT NYTT ÅR!

                                Lite mycket blixt!                                       
 
Har köpt ny kamera som också ska med ut o resa. Kan tom ta undervatten bilder! Ner till 3 meter iaf! Blir najs det.
     17 dagar kvar. PUSS o KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0