gamla vänner

igår när jag var ute och körde bil, så kom Chicago - you're the inspritation på radion, det väckte gamla minnen, om en gammal vän, som inte finns kvar. Iallafall inte i min umgängeskrets. 
     Men är det inte det som det handlar om att växa upp? Man utvecklas och förändras, vore det inte konstigt om inte umgänget också förändras? Delvis, för självklart är det värt mer guld att ha kvar gamla vänner i vått och torrt, vänner som man känt innan man kunde knyta sina skor. Vänner som man vet att även om man inte ses eller hörs på jättelänge så är det som att det var igår man sågs. Såna vänner som man inte växer ifrån. 
     Lika viktigt som det är att värna om de gamla getterna är det att lära känna nya, nya vänner som man kan utvecklas ytterligare med.

     Ska iväg och jobba snart, i simhallen. Igår tränade jag och anna en stund, både simning och livräddning. KUL!! Känner verkligen att det är något sånt som jag vill syssla med. men jag behöver fila på mina armtag, det går inte riktigt fort nog, så nu ska jag försöka se till att simma minst 2h i veckan så blir det nog elitbojen snart!! 
    
Nu ska jag ut och gå i skogen! 

 


Kommentarer
Postat av: HJ

Vem är den gamla vännen? :/
Ser ut att vara dax för uppdatering här Andrea!! :D just do it pliz! :) pöss

2008-03-06 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0