mitt liv sedan den 3 jan

pga tekniska problem med våran dator (den tvärdog) så har jag inte kunnat kommunicera med nån över dagens största samlingsplats, internet. På ett sätt har det varit gött, men på många sätt väldigt jobbigt och störande. Stackars mig, dagen I-landsproblem...
     Anyway, eftersom mamma och pappa aldrig får tummen ur röven så tog jag tag i mitt dilemma och köpte mig helt enkelt en egen dator :) I'm back om track! 

     Sedan sist har jag bla varit i sälen, galet kul!! tack mina vänner. 

Jobbat på som vanligt, numera även som idrottslärare! haha, min lärar-karriärs-lista börjar bli lång! Börjar bli riktigt varm i kläderna nu på arbetsmarknaden känner jag! JObbar som en gnu för att kunna åka på semester med anna och senare stina. Världen får se upp..

För övrigt sitter jag och äter en polkagris nu, det har jag aldrig gjort förut.
 
I'm out!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade nästan hoppats på att bli nämnd i inlägget pga mina IT-kunskaper :p

2008-02-23 @ 00:56:52
URL: http://jop.blogg.se
Postat av: Sara

tack å lov att du är tillbaks :D

2008-02-25 @ 20:39:32
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0