Vadå norska på svenska?

Värmländska - norska på svenska? Det var inte utan att man funderade på om man skulle skratta eller gråta när jag hörde det..

     Slöjobbade tre timmar idag. Det var en person som skulle göra polis-sim-testet, och personen i frågan va så kass att jag blev förvåndad. Kunde inte dyka, inte bogsera (hobbydysse?) och inte simma särskilt bra heller! Polismaterial? Not. 
     Hem fira stora lillbrosan, som fyllde fjortis idag. Käka lite cake, babbla ett tag, iväg till 94 träningen, hem käka lite mer (fetto) iväg och träna. Gick bra faktiskt. 
imorgon har jag sovmorgon, till 16.00 ;D inget jag gråter över. läste för övrigt att det är genetiskt om man är morgontrött eller kvällspigg. MAMMA! PAPPA! det är erat fel att jag alltid är så sinnessjuk trött på morgonen! 
     Datorn funkar bra, vädret är kanon, det mesta är bra faktiskt och jag mår oförskämt bra just för tillfället!
Annars?

Så som i himmelen blir nog imorgon! Nu har för övrigt bokrean startat, enjoy Johanna, min käre vän! (Tack för all hjälp) Styr götet med ett gäng coola personer inom kort! Det kan aldrig sluta bra...

Helgen roligaste: Den man ligger med får bädda.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0