Detärjusommar!


Inte har jag tid och sitta vid datorn inte! Idag har jag, trots hals och huvudont varit och badat med helen! Skivstjärn stod för vattnet. Dit och tillbaka åkte vi finfint. BMW cab. fräääääscht. 
     Jobbet är i full gång, riktigt jobbigt o jobba när man inte mår särskilt bra. Imorgon är det dock sista heldagen, sen är jag ledig lör till tis. Slappa blir. Nån som har förslag på nån utflykt?
     Jag gör inte många knop när jag är ledig, tränar, har köpt nya inomhusskor, varit på picknick med helen och eleonor och somnat tidigt.
     London är med i planeringen just nu. Me and my sweet dude ska hälsa på emma när hon återvänder till lill-ön i väst.
 
Och, mina vänner imorgon, ska jag och helen, om vädret tillåter, ut på sjön. Wakeboard ska styras. 

Hörs om väldigt läääääänge! HEJSÅLÄNGE. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känns ju bra att du stämmer av litegrann iallafall :)

2008-07-03 @ 23:30:57
URL: http://jop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0