Funderingar på framtiden.

Just idag är allt bra, idag vill jag flytta till Paris, själv, och bara start fresch. Skulle va så himla kul o testa. Lite galet när man inte kan språket! Inte så att jag har något här hemma som jag vill lämna. Men det kliar i mig och jag vill ut. Det hjälpte inte alls när en vän ringde och rapporterade om hur hilma underbart han haft det på Nya Zeeland. Jag kunde slå tillbaka lite med min tågluff men kom igen. Nya Zeeland. Är det något som slår det? Inte enligt det jag hört. Det måste bli av.

     Sommaren till ära har jag dammat av några gamla, underbara, godingar. Vad sägs om Pearl Harbour, Titanic (gymnasie-vibbar, vännen) och Lejonkungen. Måste-läsas-i-sommar: The Alchemist, Steig Larsson-triologn och hjärtkrossande, underbara PS Jag älskar dig. Från första sidan satt jag med en klump i magen och tårar i ögonen. Denna musiken bör lyssnas på. Chris Brown - Forever, ´Club 8 - Walk with me Jesus, Lifehouse - Broken, Lasse o Timo - Kom kampsång mfl. Och Ferr, jo, det är den hittills roligaste, men det kan ju komma nya eller hur? Men den sommaren kommer vi aldrig glömma, visst? Första försöket till fylla, fisen i myshörnan, turerna till stan, killsnacket och alla sleepovers. Uh, va kul det va! 

Krabbor ska're fiskas! Bildbevis från Rörvik! 



Trevligt när det ringer från Umeå och det är en kille från Kalmar, inte Lund, som vill ställa frågor i en marknadsundersökning. My ass, kl 17 en lördag? Vad ville han? Rolig var han iallafall. Vilket år är du född? Vad har du för hårfärg? Använder du skor? Sover du med skor på? Vad har du för skor nu? Vill du gifta dig? Jobbar/pluggar du? Jaha, jag kanske ska komma förbi då. Var det en Kim - Stina mobbningsgrej tro?  Hahaha. Otippat! 


Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle det va okej med en kompis in Paris? :P

2008-07-25 @ 05:24:35
URL: http://mangsbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0