KNAS! (andra gången gillt?)

Jag har en fortsatt helt underbar sommar! Idag jobbade jag bara till 15 eftersom världens bästa Jonte stannade till stängning! När jag slutat mötte jag upp Andres och han skulle bada tydligen. Så blev det, tillsammans med Sara plumsade han runt, jag hade inga badkläder - inget bad för mig. Inget nakenbad mitt i stan inte ;) Efter det åkte Sara iväg och skulle skälla på 3, deras mobiler o abonemang är tydligen helt-färbannat-jävla-värdelösa om man ska tro våran ettrige lille vän! Jag och Andres åkte hem till mig för o laga lite käk. Alltid lika mysigt! Stroganoff och pastapesto stod på menyn. Lagomt till att vi skulle äta kom även Sara och Johan. Vi babblade ett långt tag (bra svenska) innan jag o Andres skulle på träningar på varsit håll. 
     Tränade och efter det åkte jag hem och duschade o firrade lite innan jag skulle till stan och hämta mamma, pappa, ronja o simon vid tåget. Lite otippat fick jag med mig sällskap ner till stan i form av Andres och hans polare. De skulle ut o tagga till Karlstad lite. Det är ju lillördag trots allt!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hjälp, lägg en röst och vinn:)

2008-07-30 @ 23:21:25
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0