När allt känns fint igen.

Att svälja stoltheten är inte något som jag kan skriva med på mitt CV. Jag jobbar på saken. Bland annat genom att sluta vara göbbig för något som hände för ett år sedan. Heja mig.

     Var på Kolsnäs i lördags, nykter och har aldrig haft så kul där som då. Körde fint också, fick köra Ubbes BMW. Passade på o tajma det med o nästan krocka med en älg :O men det gick fint. Kom hem runt 04 någon gång och sedan sov jag till 12 ungefär, då malin ringde och berättade att jag skulle med och bada. Huuuur gött som helst hade vi vid hennes stuga. Badade som tokar och solade!
     Körde ner familjen till stan måndag morgon, de ska spendera ett par dagar i GBG. Jag har fri tillgång till bilen. Looking and likeing. Jobbade ett gäng timmar innan jag tog svängen förbi Högboda och hälsade på Robin en sväng. Fika styrdes! Kul o ses med tanke på att det var ett tag sen sist.
     Jobbade heldag idag och sen var jag och Malin upp till mormor och morfar och fikade. Mycket fika måste jag säga. Mycket gott. Nu ska jag snart sova och imorgon blire lunchdejtning! Looking forward. Sen blire träning innan familjen ska hämtas igen i stan!

Jeez va det badas i sommar! Härligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0