käkar choklad, dricker mjölk.


och mår gött. Har haft en riktigt slappar dag. Vaknade runt 13. av att det ringde. Gick upp, snackade med pappa en stor stund. Gick en promme, handlade lite. Lagade grymt god man (som vanligt :) sen åkte jag och roni en sväng upp till stallet, till Donna som har jätteont i sina ben, stackarn. Men hon fick en rejäl genomborstning och en massa morötter så hon var glad ändå. Speciellt efter en lång stund i gräset utanför hagen. Där det goda gräset finns.
     Hem badade en lååång stund och sen har jag kollat på fotboll och umgåtts med datorn. Nu blir det sängen nästa. Och ja, jag lovar att jag ska lägga upp bilder från resan. Nånstands.

Pews, som johanna skulle ha skrivit.


Kommentarer
Postat av: Johanna

pews på dig :p

2008-06-16 @ 00:25:28
URL: http://jop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0